مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-17سياسي

دشمنان با دسیسه های مختلف به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند


امام جمعه موقت گرگان با تاکید بر تقویت وحدت و همدلی بین شیعه و سنی گفت: تفرقه افکنی بین مسلمانان از رویکردهای اصلی دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: بر اساس نص صریح آیات کلام الله مجید اتحاد و وحدت یک وظیفه شرعی برای مسلمانان است.

وی با اشاره به مباحث تفرقه افکنانه طرح شده در یکی از خطبه های نماز جمعه اهل سنت شرق استان افزود: بر اساس توصیه اکید دین مبین اسلام پرهیز از نزاع و تفرق یک اصل مؤثر در دوام و برقراری جامعه اسلامی است که همه برای اجرای این اصل مسئول هستیم.

برقرار افزود: علما و بزرگان اسلام باید هوشیار باشند تا بلندگوی تفرقه دشمنان نشوند و آب در آسیاب دشمن نریزند، هر فردی که بخواهد با ایجاد شبهه موجب اختلاف بین شیعه و سنی شود، در حقیقت گام در مسیر دشمنان گذاشته است.

امام جمعه گرگان گفت: نباید اجازه دهیم که وحدت و همدلی منطقه خدشه دار شود، ضرورت دارد با همه وجود از پیوستگی و قوام جامعه اسلامی دفاع کنیم.

وی به تلاش های آمریکا برای افزایش فشارهای اقتصادی به کشور اشاره کرد و گفت: استکبار در صدد است تا با تنگناهای اقتصادی مردم را از نظام ناراضی و ناامید کنند اما یقیناً این آرزو تعبیر نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با دسیسه های مختلف به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند

دشمنان با دسیسه های مختلف به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند